ERA Innoa

Het volgen van een training bij Sprankel Online vergroot je kennis van en je bereik op sociale media, maar zet ook hele andere zaken in gang.  Lees meer over ‘Succes op Sociale Media’ bij Heidi van Tichelen. Fiere zaakvoerder van ERA Innoa.

Vertel eens meer over wie je bent en welk bedrijf je hebt. Waar kunnen mensen bij jou voor terecht?

Mijn naam is Heidi Van Tichelen en ik ben de trotse zaakvoerder van ERA Innoa. Met mijn ERA-kantoor in Geel zorg ik er elke dag voor dat mijn klanten-verkopers of verhuurders de beste koper of huurder voor hun pand krijgen binnen een zo kort mogelijke tijdspanne. Samen met mijn medewerkers zorg ik dus voor de verkoop en verhuur van residentiële woningen, bouwgronden en appartementen. Aanvullend doen we ook de verhuur van winkelpanden en kantoorruimten doch eerder in het segment tot maximaal 350 m² (niet de grote winkelcentra of kantoorgebouwen dus).

Wat is het allerleukste aan je bedrijf?

Het allerleukste aan mijn bedrijf vind ik persoonlijk dat we elke dag op zoek gaan naar nog betere manieren om eigendommen nog meer informatief naar onze kopers of huurders voor te stellen en zowel verkoper als verhuurder nog beter kunnen informeren of de communicatie nog transparanter kunnen maken. Een heel mooi voorbeeld is het uitbouwen van onze service naar het inrichten van woningen toe met kartonnen meubelen en de digitalisering van onze fotografie, virtual tours en samenwerking met Zibber (naar simulaties voor verbouwingen/herinrichting toe).

Was je voor de training al actief bezig op sociale media?

Voor wat betreft Facebook zeker wel, voor wat betreft Instagram op een zeer laag pitje en zeker niet professioneel te noemen. Idem voor Twitter en LinkedIn.

Wat is één van de inzichten die je gekregen hebt?

Dat je best Instagram (en liefst ook Facebook) niet uitgeeft aan een communicatiebureau (zoals wij in het verleden wel deden) en je dit zo persoonlijk mogelijk moet doen. Je volgers willen immers iets over jouw bedrijf, medewerkers en jezelf weten en authentieke verhalen krijgen (geen voorgekauwde zaken die overal verschijnen). Verder dat je Instagram eigenlijk ook zelf heel persoonlijk moet opvolgen en andere posts dient te liken, volgen, becommentariëren om zo zelf een zo goed mogelijke score en interactie te krijgen. Met dit zo te doen is ons aantal volgers op Instagram intussen meer dan verdubbeld en nog elke week stijgende.

Merk je verschil na de training?

Je hoor, zie vorige reactie op vraag 4. Ik merk aanvullend ook dat onze medewerkers ook meer betrokken geraken bij het kantoor en best trots zijn dat ze zichzelf af en toe getagged zien en zelf ook het kantoor taggen of mee doen. Dit vormt dan een kettingreactie naar hun familie/vrienden, die hier ook positief op reageren en hen ook erkenning geven (wat hen dan ook weer heel goed doet).

Op welke post ben je heel trots?

Eigenlijk op heel wat posts. Ik merk dat de posts met de foto’s van ons team heel fel geliked zijn en door de medewerkers ook getagd werden (en ze hier zelf ook heel trots op zijn).

Heb je een sociale media tip voor anderen?

Eigenlijk is dit een grote tip van Kelly zelf: je sociale media kanalen zoveel mogelijk toch zelf in handen nemen en zoveel mogelijk authentieke dingen posten die specifiek over jouw bedrijf en mensen gaan.

Waar kunnen we je volgen?

Website: www.era.be/innoa

Facebook: www.facebook.com/era.innoa

Instagram: https://www.instagram.com/erainnoa/

Andere sociale media kanalen:

https://twitter.com/ERA_Innoa (weinig gebruikt :-))

www.linkedin.com/in/heidi-van-tichelen

Andere toffe blogs en templates ontdekken?

Werkbladen groep 1

Knipoefening Werkbladen

Vormen leren voor peuters en kleuters

Getallen schrijven werkbladen in Canva

Letter Kleurplaten in Canva

Geboorteposter Sterrenbeelden

Tafels Oefenen Werkbladen

Thema Ruimte Templates in Canva

Peuters Woordkaarten

Piraten Woordkaarten

Vormen Woordkaarten

Meer info over deze website

Deze website maakt gebruik van affiliate linkjes, als je via één van deze linkjes een aankoop doet, dan wordt hiervoor een commissie betaald door het betreffende bedrijf. Dit kost jou als consument niets extra, maar hierdoor kan mijn website wel blijven bestaan. Dus, alvast een dikke dankjewel hiervoor. Heb je hierover vragen, of heb je een andere vraag? Geef me dan een seintje op kelly@sprankelonline.be